Kedves Ügyfeleink!

Szervizünk 03.29-től 04.01-ig zárva tart.

Kérjük, hogy amennyiben szervizünket személyesen kívánják felkeresni, nyitvatartási időben hívjanak az időpont egyeztetéssel kapcsolatban.

Audi Coupe Quattro S2 6.0i W12

Audi Coupe Quattro S2 6.0i W12

Audi Coupe Quattro S2 6.0i W12

Hallotta már W12-es versenyautó hangját nyitott kipufogó rendszerrel?

Nálunk megteheti, ugyanis ilyen is készült kipufogó szervizünkben!

 

Valójában itt kicsit többről is van szó, mint egy jól sikerült kipufogó hangzásról, mert a komplett összeépítés a szervizünkben készült.

Elég merésznek tűnt az ötlet, hogy építsünk bele egy 6.0i W12-es motort egy Audi Coupe Quattro S2 karosszériába, mert ilyet még sehol nem láttunk ez előtt, de szeretjük a kihívásokat.

Először előkerült a mérőszalag, majd jött a tervezés, aztán a flex, és a hegesztőgép, végül a kitartó munkának eredményeként elkészült a versenygép.

A végeredmény 6.0L W12 motor egy Audi Coupe Quattro karosszériában, 6 sebességes kézi váltóval, amitől még egyedibb, mert gyárilag ezt a motort csak automata váltóval szerelték.

Nem akarunk valótan és eltúlzott számokkal dobálózni a 0-100 gyorsulási adatokról, de a viszonyítás kedvéért annyi információt azért megosztunk olvasóinkkal, hogy ez a motor az Audi A8-asban egy közel 2 tonnás karosszériával, 6 sebességes automata váltóval gyárilag az 5.1-et futja százra. Ezekből az adatokból már gondolhatják, hogy egy ehhez képest jóval könnyebb karosszériában – aminek majdnem fele a súlya (1300kg) – 6 sebességes kézi váltóval, megfelelő tapadással milyen lehet a 100-as sprintje úgy, hogy még a motor is húzva van.

Érdekességként néhány fontosabb technikai információ:

  • Motor: Gyárilag 5998cm3 W12 48 szelep 450Le/6200rpm. 580Nm.4000-4700rpm.
  • Írható motorvezérlő, mechanikus pillangószelepek, sport légszűrők, nyitott sportkipufogó rendszer x-es összekötőcsővel
  • Váltó: 6 Sebességes Quattro kézi váltó Audi S6-S8 V8
  • Hajtás: Gyárilag összkerékhajtás, variálható első és hátsó kerekesre egyaránt. Jelenleg hátsókerék hajtás lamellás sperrel, hogy jobban kalapáljon a szívünk :)
  • Fék: Elöl 324mm-es féktárcsák, kétdugattyús nyereggel, hátul gyári + hidraulikus kézifék külön féknyereggel.
  • Futómű: Erősített bölcső, lengőkar, torony szilentek, 35mm vastag stabilizátor elöl, keményített lengéscsillapítók.
  • Hűtés: Race motor olajhűtő, szervo olajhűtő, nagy vízhűtő hátul.
  • Karosszéria: Audi Coupe Quattro S2 megerősítésekkel, bukóketreccel, lekönnyítve 1300kg. 

A közutakon legfeljebb csak tréleren találkozhatnak ezzel az autóval, azonban a versenypályákon történő tesztelésről készített videót itt megtekinthetik.

Hangszóróval ajánljuk, jó szórakozást!